Hoe herstel ik mijn fiets?

Fietsherstelling op de werkvloer of onderweg? Bij problemen aan de fiets kan je steeds op onze dienstverlening rekenen.

Een fietsherstelling na schade door een val is nooit plezant. Daarom proberen we bij JOULE maximaal te helpen op grond van jouw minimale input. Zowel onderweg als op de werkvloer.

Pech onderweg? #

Bij pech onderweg kan je steeds de pechbijstand opbellen. Die kan je bereiken via de JOULE telefooncentrale .

De pechbijstand is binnen de 45 minuten aanwezig en probeert de fiets ter plaatse te herstellen. Lukt dat niet? Vraag dan om de fiets naar je thuis of bij jou op het werk te brengen.

Meer informatie over de pechverhelping kan je hier vinden.

Mobiele fietsenmaker #

Voor een herstelling van de fiets kan je een afspraak bij de mobiele fietsenmaker boeken. De mobiele fietsenmaker komt langs bij je thuis of op de werkvloer om de fiets te herstellen. Geef op voorhand voldoende informatie door over het probleem aan de fiets voor een optimale dienstverlening.

Fietsverzekering #

De kost van de herstelling wordt gedekt door de fietsverzekering. De vrijstelling voor de fietsverzekering wordt door de werkgever of de gebruiker betaald of – indien van toepassing – wordt verwerkt via de herstellingsvoucher.

De herstellingsvoucher #

De herstellingsvoucher is een optionele waarborg bij het fietsleasingpakket waarbij je elke maand een forfaitair bedrag betaalt om te anticiperen op extra kosten zoals de vrijstelling van de verzekering of onverwachte herstellingen.

De eindbalans van de herstellingsvoucher wordt op het einde van de fietsleasing terugbetaald. Het nut van de herstellingsvoucher is voornamelijk om extra ongeplande kosten uit te schakelen doorheen de looptijd van het fietsleasingcontract.

Vragen? #

Heb je vragen over herstellingen? Contacteer ons hier en we helpen je graag verder.

Powered by BetterDocs

×

Winkelwagen