Wat is inbegrepen bij de pechbijstand?

Pechbijstand is standaard inbegrepen bij een fietsleasing via JOULE. Maar wat houdt zo’n pechbijstand of pechverhelping nu concreet in? JOULE geeft haar klanten toegang tot het ‘Top-Fiets’-plan van AG Insurance en Touring wegenhulp

24/7 pechbijstand #

Bij (poging tot) diefstal, ongeval of pech (zelfs bij een lekke band) kan je een beroep doen op de bijstand.

Bel de JOULE-telefooncentrale en druk op optie 2 in het hoofdmenu (pechverhelping). Je wordt doorverbonden met de pechverhelping Touring die binnen de 45 minuten iemand ter plaatse stuurt.

Ter plaatse wordt je fiets hersteld. Is je fiets gestolen, of niet meteen herstelbaar? Dan zorgen we voor vervoer naar uw bestemming of naar je thuis en kan je een afspraak maken bij onze mobiele fietsenmaker.

Wat is inbegrepen? #

Bij een fietsleasing krijg je bijstand overal in België, tot 3 keer per jaar – van zodra je minstens 1 km van je domicilieadres bent verwijderd, en tot 30 km over de grens.

Verder kan je rekenen op volgende diensten:

  • Recht op vervangfiets (t.w.v. €13/dag incl.BTW)
  • Vervoer naar huis of naar bestemming door de Touring wegenwachter OF vervoer naar bestemming of naar huis met een taxi voor maximaal 80 euro.

Wat heb je nodig? #

De fiets is verzekerd op naam van de gebruiker, wat betekent dat enkel de opgegeven gebruiker beroep kan doen op de bijstand. Bij aanvang van de fietsleasing krijg je van JOULE je uniek polisnummer dat je kan meedelen aan de pechbijstand.

Maak je gebruik van een vervangfiets of de taxiservice? Stuur dan de onkostenbewijzen naar je contactpersoon bij JOULE.

Meer vragen over de pechbijstand? Contacteer ons hier.

Powered by BetterDocs

×

Winkelwagen